Posted by: Mayu | March 3, 2009

Today’s gameplay


… was with Sorrel together in my early afternoon.^^
Actually I’ve been waiting for Kyle, but it seems he still hasn’t found his DS yet, lol.

But it was nice that Sorrel came over 😉


Haha, here we’ve been trying to throw the bait of the rod into my pond xD.


Later on we were more succesful at the ocean and we had a nice fishing competition together 😛

In the evening I opened my gates with Yuki again.

And Alb@ny dropped by, hello!! 😀


She was happy to touch all the paintings on the ground xD. Finally she doesn’t have to wait for originals from Redd, tehehe. I was very happy that time, too when friends ordered me the rest of my missing paintings for the museum 😉


Ahhhh now I don’t have cold feet anymore :mrgreen:


Deedee visited me, too and was bringing some items to store because she has to restart a new town – she was bricked and only can play when she changes the DS time into the past… poor Deedee 😦

Advertisements

Responses

  1. Woohoo! Sie können Ihre Bilder wieder laden! Ich spreche auf Deutsch für meinen deutschen Test, sagte ich Sachen richtig bis jetzt?

  2. Das war schon nicht schlecht, Thea! lol
    Aber es ist komisch wenn du plötzlich so höflich mit mir redest, ha ha.
    “Woohoo! Sie können Ihre Bilder wieder laden!” ist prima. 😀

    aber dann wäre es besser:
    “Ich spreche Deutsch für meinen Deutschtest, habe ich bis jetzt alles richtig gesagt?”

    simple past is quite uncommon in German (colloquial German), we always use present perfect now lol.

  3. Danke! Mein Test ist zu schreiben über Liebling things (how do you say ‘things’ in german? 😛 this dictionary is useless!). Ich denke, dass schaut Blicke I mein deutsches Wörterbuch therfore, es, wenn es zurück zu Englisch übersetzt wird, (dieser Satz schrecklich!)
    Dieses ist meine Heimarbeit:
    Mein Lieblingstag ist Freitag. In der ersten Stunde habe ich Geschichte. In der zweiten Stunde habe ich Theater. In der dritten Stunde habe ich Informatik. In der vierten Stunde habe ich Englisch. In der fünften Stunde habe ich Kunst.
    Phew, das war harte Arbeit, I didn’ t haben alle jene Buchstaben auf meiner Tastatur! 😀

  4. Deine Hausarbeit ist toll geworden. Da sehe ich keinen Fehler drin. 😀
    Nur warum ist Freitag dein Lieblingstag? xD
    Lieblings things are Lieblingssachen ^^

    Jetzt erzähle ich dir über meine Lieblingssachen xD:

    Mein Lieblingsessen ist Jägerschnitzel. Mein Lieblingsgetränk ist Cola. Meine Lieblingsmusik ist von Bach bis System of a Down alles mögliche, lol.
    Mein Lieblingstag ist der Dienstag, wenn die Kinder lange in der Schule sind (bin ich gemein? xD).

  5. Freitag ist mein Lieblingstag, weil es der letzte Tag der Woche ist! (Ich genieße auch die Lektionen). Mein Lieblingsgetränk ist auch Coca-Cola. Aber das Jägerfetzen ist? Das ist nicht in meinem Wörterbuch!

  6. O_O

    Thea learnt German! 😯

  7. xD I have since September^^ They say English is hard 😯 they want to try German! It’s so hard getting your head round feminine, masculin and neutral!

  8. i wosh u could do all paintings again lol coz ive only ever seen 1 original-and that was spotlight at nooks!

    • lol poor you 😉
      I’ll see that I order you some paintings until next Friday ^^

  9. i waz briked a few dayz ago


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories

%d bloggers like this: